خدمات کامپیوتری

خدمات کامپیوتری

خدمات کامپیوتری یکی از نیازهای اساسی جامعه ی  امروز است و با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی اهمیت ویژه ایی پیدا کرده و به این دلیل امروزه اکثر امور اداره ها ، شرکت ها ، موسسات و غیره به کمک سیستم های کامپیوتری انجام می‌شود که در صورت نقص فنی (مشکلات سخت افزار و نرم افزار) عملاً انجام این امور تشکیلاتی امکان پذیر نمی باشد. متخصصین ما برای رفع تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که با تیم مجرب و متخصص خود، آماده‌ایم تا تمامی مشکلات کامپیوتری شما را با دقت و تخصص رفع نماییم. از مشکلات نرم افزاری گرفته تا مسائل سخت افزاری، هر چالشی که با کامپیوترهای شما ممکن است پیش بیاید، در دست ما به امور مهم تبدیل می‌شود.

تیم ما از افرادی تشکیل شده که به عنوان کارشناسان مجرب در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فعالیت می‌کنند. ما به دقت و با دانش عمیقی در جریان آخرین تحولات فناوری هستیم تا بتوانیم به شما خدماتی ارائه دهیم که بهترین راه‌حل‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

در مواجهه با مشکلات نرم‌افزاری، ما قادر به تحلیل دقیق و شناسایی سریع مشکلات احتمالی هستیم. از اشکال در نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارها گرفته تا عدم سازگاری و اشکال در عملکرد، همه را با دقت بررسی و رفع خواهیم کرد.

همچنین، در زمینه مسائل سخت‌افزاری نیز، ما تجهیزات لازم برای تست و تشخیص اشکالات را داریم. از جمله تعمیر یا تعویض قطعات خراب گرفته تا بهینه‌سازی عملکرد دستگاه‌ها، ما تا حد امکان مشکلات را در محل و با کمترین مزاحمت برطرف خواهیم کرد.

خدمات کامپیوتری آنلاین

خدمات کامپیوتری آنلاین برای مشتریانی است که می خواهند به در کمترین زمان و با هزینه به صرفه مشکل کامپیوتری خود را برطرف کنند. یکی از مشکلات حضور در خدمات کامپیوتری حرفه ای فاصله دور، نبود خدمات کامپیوتری در محل، هزینه رفت و برگشت و صرف زمان زیاد برای برطرف کردن مشکل می باشد.

خدمات کامپیوتری آنلاین (Online Computer Services) مجموعه‌ای از سرویس‌های مبتنی بر اینترنت هستند که به افراد و سازمان‌ها امکان دسترسی به منابع و خدمات کامپیوتری را از راه دور فراهم می‌کنند. این خدمات به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به نصب نرم‌افزارها یا داشتن سخت‌افزارهای خاص، به ابزارها و منابع مختلفی دسترسی داشته باشند.

خدمات کامپیوتری آنلاین که به عنوان “پشتیبانی از راه دور” یا “تعمیر از راه دور” نیز شناخته می‌شوند، به کمک نرم‌افزارهای مخصوص امکان دسترسی به کامپیوتر یا دستگاه مشکل‌دار کاربر را از راه دور فراهم می‌کنند. این ابزارها اجازه می‌دهند که تکنسین‌ها یا متخصصان کامپیوتر از هر کجا که باشند به کامپیوتر مشکل‌دار وصل شده و مشکلات آن را تشخیص داده و حل کنند. نکته مهم این است که کاربران نیازی به حضور فیزیکی تعمیرکار ندارند و مشکلاتشان از راه دور حل می‌شود.

خدمات کامپیوتر آنلاین با اتکا به کارشناسان فنی خود می تواند به صورت تلفنی تمامی مشکلاتی که به صورت آنلاین قابل بر طرف کردن می باشد را بر طرف می کند. خدمات کامپیوتری از راه دور به این صورت است که با نرم افزار های خاص کارشناس به سیستم کاربر متصل شده و اقدام به رفع مشکل می کند.


خدمات سخت افزاری کامپیوتر

تعمیر تمامی قطعات کامپیوتری ( لپ تاپ و پی سی)

(فروش تمامی قطعات سخت افزاری)

(تعمیرات انواع پرینتر ، اسکنر ،مودم ، dvd-rom و لیبل زن)

(مشاوره اسمبل سیستم های طراحی و گیمینگ)

(فروش انواع لپتاپ های نو و دست دوم)

(عیبیابی کامل سیستم های کامپیوتری)

(شارژ کارتریج پرینتر)

(تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ و نوت بوک)

 

خدمات نرم افزاری کامپیوتر

(نصب انواع سیستم عامل)

(ویندوز 11 – 10 – 8.1 – 7)

(نصب تمامی درایور های مورد نیاز سیستم عامل)

(نصب انواع نرم افزار های گرافیکی و … )

(بروزرسانی انواع سیستم عامل ها  و نرم افزار ها)

( نصب آنتی ویروس ( اکتیو شده ))

(نصب نرم افزار های تخصصی برای تمامی رشته ها)

(ریکاوری و پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات)

(مشاوره نصب سیستم عامل با توجه به نیاز های مشتری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *